.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

 grey موتورسواری مهیج با Bike Race Free   Top Free Game v2.3.1

Bike Race Free – Top Free Game یک بازی جالب است که در آن می توانید با کج کردن گوشی بر موتور خود تکیه بزنید و با لمس کردن نمایشگر گاز بگیرید یا ترمز کنید. امکان بازی چند نفره، کنترل آسان بازی، وجود ۱۲ دنیای اعتیادآور و … از ویژگی های این بازی است. ۹۶ مسیر چالش انگیز نیز طراحی شده است که می تواند برای محک زدن شما امتحان خوبی باشد. هم چنین برای باز کردن قفل مرحله ها، تلاش کنید ستاره ها را جمع آوری کنید. ۱۳ نوع موتور نیز برای انتخاب وجود دارد که می توانید بسته به سلیقه و دلخواه خود آن ها را برگزینید.



:: موضوعات مرتبط: بازي , مسابقه ای , ورزشی , ,
:: برچسب‌ها: موتورسواری مهیج با Bike Race Free – Top Free Game v2 , 3 , 1 ,
:: بازدید از این مطلب : 1185
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : s.hp
ت : یک شنبه 25 فروردين 1392

 grey مدیریت پیام ها با Ninja SMS v1.1.0

Ninja SMS برنامه ای متفاوت برای مدیریت پیام های گوشی می باشد. با دریافت پیام جدید صفحه پیام های Ninja SMS باز خواهد شد و پیام جدید را در این برنامه خواهید دید که جایگزین پیام های گوشی می شود. قبل از نصب این برنامه باید برنامه هایی که در این زمینه می باشند را غیر قعال کنید ( برنامه هایی مانند GO SMS PRO و …). از ویژگی های قابل توجه این برنامه کشیدن و رها کردن پنجره ها در هر نقطه از گوشی، سوئیچ آسان برای فعال یا غیر فعال کردن برنامه، محیط کاربرپسند و گرافیک بالا، پشتیبانی از قالب ها وتغییر رنگ برنامه، قابلیت تنظیم فونت ها، قابلیت ارسال پیام، حالت شفاف سازی برنامه و … می باشد.



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , ارتباطی , سیستمی , ,
:: برچسب‌ها: مدیریت پیام ها با Ninja SMS v1 , 1 , 0 ,
:: بازدید از این مطلب : 899
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : s.hp
ت : یک شنبه 25 فروردين 1392

 grey پوسته نور های رنگی Fancy Light GO Launcher v1.0

با نصب تم Fancy Light GO Launcher ، تجلی انواع رنگ های شاد را در رابط گوشی خود نظاره گر خواهید بود. بکارگیری رنگ هایی روشن به همراه آیکون هایی در انواع رنگ های جذاب، از ویژگی های نمایشی این تم می باشد. کیفیت نمایشی اجزای تم در حدی خوب است و آیکون ها ( هر چند که در تعدادی محدود طراحی شده اند) قابلیت پشتیبانی از اکثر آیکون های سیستمی اندروید را با ظاهری جدید وجود دارد. برای اجرای تم تنها نرم افزار لانچر قابل استفاده، آخرین ورژن لانچر محبوب Go Ex می باشد.

 


:: موضوعات مرتبط: گرافیک , تم , ,
:: برچسب‌ها: پوسته نور های رنگی Fancy Light GO Launcher v1 , 0 ,
:: بازدید از این مطلب : 977
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : s.hp
ت : یک شنبه 25 فروردين 1392

 grey ماجراجویی های پاندا با PandaVenture Retro Platformer v1.3

اگر از علاقه مندان به بازی های قدیمی مانند سوپر ماریو، سونیک، بچه های الکس، و … هستید، بازی جذاب PandaVenture Retro Platformer برای شما خواهد بود. نسخه بتای این بازی شامل ۵۰ سطح است که آپدیت های بعدی نیز در آینده ارایه خواهد شد. این بازی بر گوشی هایی چون Samsung Galaxy S2, S3, Nexus 7, Sony Arc s, VegaComb, و Samsung galaxy 8.9 تست شده است. در این نسخه تغییراتی وجود دارد که از جمله آنها می توان به رفع برخی باگ ها و اضافه شدن ۲۵ سطح به بازی اشاره کرد.



:: موضوعات مرتبط: بازي , ماجرایی , ,
:: برچسب‌ها: free download adventure games for android , free download adventure of panda game for android , free download panda game for android , free download PandaVenture Retro Platformer v1 , 3 apk , free download PandaVenture Retro Platformer v1 , 3 with direct link , free download the last version of PandaVenture Retro Platformer for android , اندرويد , بازي اندرويد 2013 , بازي براي galaxy s3 , بازي جديد htc one x , دانلود آخرین ورژن بازی PandaVenture Retro Platformer برای اندروید , , دانلود بازي galaxy note , دانلود بازي اندرويد با لينک مستقيم , دانلود رایگان بازی PandaVenture Retro Platformer برای اندروید , دانلود رایگان بازی قدیمی پاندا برای اندروید , دانلود رایگان بازی ماجراجویی های پاندا برای اندروید , دانلود رایگان بازی ماجرایی برای اندروید ,
:: بازدید از این مطلب : 799
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : s.hp
ت : یک شنبه 25 فروردين 1392

 grey مدیریت آفیس با Android Office v3.9.4 build 28

برنامه Android Office از تمامی فرمت های متنی، همچنین برنامه آفیس ( .doc , .docx , .rtf , .xml) و برنامه اکسل ( .xls , .xlsx)، فایل های آفلاین XML و CSV پشتیبانی می کند. استفاده از برنامه کاملا رایگان می باشد و نیازی به داشتن لایسنس ندارد. همچنین برنامه دارای پشتیبانی نیز می باشد، بدین صورت که اگر سوالی برای شما پیش آمد می توانید از طریق فرم برنامه سوال خود را مطرح کنید و به صورت پاسخ خود را دریافت کنید. یکی از قابلیت های جالب این برنامه تبدیل فایل های آفیش به PDF می باشد. همچنین می توانید آن را باز و ویرایش کنید. به اشتراک گذاری فایل ها از دیگر قابلیت این برنامه می باشد.



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , سیستمی , ,
:: برچسب‌ها: مدیریت آفیس با Android Office v3 , 9 , 4 build 28 ,
:: بازدید از این مطلب : 884
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : s.hp
ت : یک شنبه 25 فروردين 1392

 

دانلود سخت ترین بازی دنیا Hardest Game Ever 2 v7.0

 

Hardest Game Ever 1 بهترین بازی در کشور های آمریکا , انگلستان , کانادا و استرالیا بوده است و ورژن دوم این بازی را نباید از دست بدهید .

این بازی از سازندگان بازی What Is My IQ ارائه شده است . این بازی مجموعه ی بی نظیری از مینی گیم ها می باشد که بازی های آن در سبک خود بی نظیر اند .

برای دانلود بازی Hardest Game Ever 2 و تصاویر بیشتری از محیط آن در ادامه مطلب با ما همراه باشید !



:: برچسب‌ها: Hardest Game Ever 2 , Hardest Game Ever 2 v7 , 0 , Hardest Game Ever 2 v7 , 0 apk , دانلود بازی اندروید , دانلود بازی های فکری و پازل اندروید , دانلود سخت ترین بازی دنیا Hardest Game Ever 2 v7 , 0 , دانلود سخت ترین بازی دنیا Hardest Game Ever 2 v7 , 0 برای اندروید ,
:: بازدید از این مطلب : 1050
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : s.hp
ت : یک شنبه 25 فروردين 1392

 

دانلود بازی زیبای Pegland v1.0.0

 

به Pegland سرزمینی پر از عجایب دیدنی خوش آمدید . در Pegland شما باید هدف گیری و شلیک کنید و به Peg ها شلیک کنید . به همه ی Peg های صورتی شلیک کنید قبل از اینکه ان ها از دید شما خارج شوند .

هیجان بیشتری می خواهید ؟ به آن ها طوری شلیک کنید که پس از برخورد تیر به آن ها در سطل بیافتند !

برای دانلود بازی Pegland و تصاویر بیشتری از محیط ان در ادامه مطلب با ما همراه باشید !



:: موضوعات مرتبط: بازي , نشانه گیری , فکری و پازل , کلاسیک , متفرقه , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی زیبای Pegland v1 , 0 , 0 ,
:: بازدید از این مطلب : 1004
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : s.hp
ت : یک شنبه 25 فروردين 1392

 

دانلود بازی زیبا و اکشن Thump The Zombie (Brave Boy) v1.3

 

Thump The Zombie یک بازی زیبا و هیجان انگیز می باشد که نسخه جدید آن برای اندروید منتشر شده است . گورستان زوزه یک مکان بسیار خطرناک برای یک کودک به حساب می اید اما شما یک کودک معمولی به حساب نمی آیید ! در این بازی زیبا باید زامبی های عصبانی را نابود کرده و به مراحل بعدی راه پیدا کنید و دنیای پر از رمز و راز بازی را کشف کنید. همچنین می توانید سوار اسکیت بورد خود شده و پرواز کنید. این بازی با صفحه کلید گوشی Xperia play سازگاری کامل دارد همچنین بر روی سایر گوشی ها و تبلت های اندروید نیز قابل اجرا می باشد. برای دانلود و تصاویر بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید!



:: موضوعات مرتبط: بازي , بازی سه بعدی , اکشن , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی زیبا و اکشن Thump The Zombie (Brave Boy) v1 , 3 ,
:: بازدید از این مطلب : 964
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : s.hp
ت : یک شنبه 25 فروردين 1392

 

دانلود بازی جنایی مامور پیشگیری Profiler Extended Edition HD v1.0 همراه دیتا

 

آیا شما می توانید او را در زمان مناسب پیدا کنید ؟ Smith یک پلیس بازنشسته است که به زودی Deckard جایگزین او می شود اما هنوز چند روزی از بازنشستگی او مانده است و او نمی خواهد استراحت کند. قاتل بازی به دنبال یک الگوی دقیق می باشد که شما باید به آن پی ببرید. Smith و Deckard به دنبال این قاتل سریالی و دلیل قتل های پی در پی او می باشند قبل از اینکه قاتل شخص دیگری را به قتل برساند باید او را پیدا و دستگیر کنند. حال شما در این بازی باید به دنبال سرنخ و موارد مشکوک بگردید و آنها را در این پرونده یاری نمایید. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید!



:: موضوعات مرتبط: بازي , بازی HD , فکری و پازل , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی جنایی مامور پیشگیری Profiler Extended Edition HD v1 , 0 همراه دیتا ,
:: بازدید از این مطلب : 1610
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : s.hp
ت : یک شنبه 25 فروردين 1392

 

دانلود بهترین برنامه مدیریت فایل های فشرده ZArchiver 0.6.5

 

ZArchiver یک برنامه فوق العاده کاربردی برای مدیریت فایل های فشرده با هر فرمتی در اندروید می باشد. با این برنامه قادر خواهید بود فایل ها را از حالت فشرده استخراج و یا فایل ها را فشرده نماید. با استفاده از این برنامه می توانید فایل های gzip ،XZ ،tar ،۷zip ،bzip2 و zip را فشرده و همچنین فایل های ۷z (7zip), zip, rar, bzip2, gzip, XZ ، iso, tar, arj, cab, LZH, LZMA, xar, tgz, tbz, Z, deb, rpm را از حالت فشرده استخراج نمایید. برنامه دارای محیط ساده و سرعت بالا می باشد. برای دانلود و تصاویر بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید!



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , ابزار , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بهترین برنامه مدیریت فایل های فشرده ZArchiver 0 , 6 , 5 ,
:: بازدید از این مطلب : 1127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : s.hp
ت : یک شنبه 25 فروردين 1392
موضوعات
صفحات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پشتیبانی